Wednesday, May 12, 2010

layan award kejap

hari ini aku taktau nak merepek apa kat dalam ini belog. kebetulan plak ada blogger comel singgah belog nih pastu kasik award. wah award okkk... bajet cam artis je kan. maka ini lah target repekan aku. muhahahaaa

anyway, thanks to ainhamzah for this "nice bloggers award". macam lah nice bebeno belog aku kannn. tapi akak tetap terharu okekkkk... (sambil kesat airmata, nampak nau tak penah dapat award kan?)

ehhh... tag tu kena jawap ke? ahhhh tak kisah lah. tak payah pon aku bedal gak la. time lunch nih taktau nak buat ape. dah la cafe gedikss aku kena blocked. &^%$!!!


apa yang bermain dalam pikiran korang?

nasik.. nasik.. nasik...
yes! memang aku lapar. dalam pikiran aku cuma ada nasik je skang nih. pagi tadi bekpes makan spegediks (spegeti) malam tadi punye masak. pastu lunch ingat nak makan nasik. but takde yang menselerakan tekak aku. last-last beli bihun sup je. telan je la kan... tapi yang ada dalam pale otak aku adalah nasik jugak. demmmm... camno nak kurus?


3 orang yang awak sayang?

jawapan klise = "semua orang saya sayang. saya tak suka benci orang. tuhan marah."

ah boleh blahhh... tapi memang tuhan marah pon benci-memenci nih kan. tapi aku insan biasa. *wink* (motip?)
ok lah. saya sayang semua kecuali orang kapir, jahat dan lahanat. sila tendang saya.


panggilan untuk si dia?

si dia tu sape? kekasih hati ulam jantung aku ke? aku panggil saya, awak, saya, awak je. macam dalam citer adamaya tu...hehe.


hadiah yang diimpikan dari orang teristimewa?

banyak yang aku nak. tapi paling penting nak bahagia... =) (jawapan klise yang lari dari tajuk)


blog mana yang korang suka visit?

sume yang ada dalam bloglists aku tu sume aku suke visit. takde yang tidak melainkan sume. dan ada jugak blog yang aku menjadi silent reader je. so aku takde letak link. sebab segan nak tunjuk muka. akak pemalu deknon...

sekian.

4 comments:

Nur Aainaa Khairunnisa said...

thanks coz singgah blog..takde chatbox ek nak komen..ehehehe...komen kat sini je la ek...=)

princeduyong said...

best ke dapat award tu...best kan...

atty's said...

cute award nya ..sama lah ..ade gak jadi silent reader sestgh blog..

✿nkara✿ said...

hai aainaa,

dulu ada cbox tapi dah terdelete. pastu malas nak letak dah.
komen kat sini pon bole je...hehe

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

helo princeduyong,

best la...kawan2 bagi mesti la best. =P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

halu atty's,

jadik SR nih best sebenarnya...
malas nak tunjuk muke..hehe