Tuesday, March 16, 2010

tempoyak ikan patin

greok griuk greok (tah betul tah bunyik perut camni?)

tu baru bunyik perut ye kawan-kawan, belom bab meleleh air liur lagi.
perghhh... ni kalo dapat menghirup kuah ni sodap bebeno rasenye.
baru takat ni, dah doplohpat kali aku telan ayo liur. mane plak nak mengcari tempoyak ikan patin petang-petang ni. hishhhh.

kredit to encik mj yang begitu rajin melayan karenah bakal bini beliau ini. praktis untuk masa depan. hehe.

gulppp...telan air liur.

actually belambak kedai makan jual patin masak tempoyak ni, kalo dah namanya nak mengeletis semua kedai aku cakap tak sedap. so dia suggest pegi r&r genting sempah. blom sampai genting sempah dia ajak ke temerloh. what? temerloh? aku on je.
siap call Kecik tanya direction pegi temerloh. tingtong tingtong... akhirnya sampai jugak kitorang ke temerloh.

bukti ok. aku segan nak tunjuk gambar lagi satu yang ada muka aku. macam orang gemok. macam? haha.

gulp! telan air liur lagi.

simpang tiga. belah kiri untuk ke kedai makan pekan temerloh. belah kanan untuk nak beli ikan patin made in sungai pahang.

untuk 18 tahun ke atas.

gulpppp. telan air liur lagi. lagi.

speechless. biar gambar yang berkata-kata.

kasik zoom sama itu ikan patin dalam tempoyak.

tak tahan. nak cari ikan patin masak tempoyak sekarangggggg.
ok. habis.

2 comments:

Firdrai said...

mak aiii..sedapnya nampak...mahal x??

✿nkara✿ said...

takde la mahal pon...
dalam 5-6henget je.
kalo kat sini lagi mahal.
pueh ati makan beso ni.