Tuesday, March 2, 2010

engagement

eh lupa gila nak buat entry spesel sempena bulan cinta lepas. malu nak citer sebenonya. eheks. ke nak nengok gambo je? eh layan laaaaa.

majlis pertunangan telah diadakan pada 14 februari 2010. pihak lelaki janji nak datang lepas zohor. kiranya dalam pukul 2 la. setelah mentunggu sekian lama, pukul 3 lebih baru nak datang. tak gitu pak mus? (kot-kot la ko terbaca belog aku)

untuk makluman, dinding baru cat tu. dah lama rumah nih takda kenduri. sakan betol mak ayah aku, segala dinding mau cat. bilik air pon baru renovate.

hantaran dari pihak lelaki. tema hantaran adalah hitam dan silver.

ini plak hantaran dari pihak au. pihak perempuan la. temanya gold. sume adalah dibuat secara sendiri oleh tokey kedai kat jalan kuala. hehe. aku buat gubahan tuala menjadi katil. gambo takde lak kat sini. aku bagi nama gubahan khas tu, "katil oh katil". agagagagagaaa.

saat mendebarkan. cincin disarungkan oleh si emak pihak lelaki. cincin mentunang ngan cincin merisik. muka sudah bertukar menjadi pinkish gituuuu.

majlis berakhir kira-kira jam 5 petang. alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. insyaallah hari bahagia akan mensusul setahun lagi.

=)

8)

;P

apa?
oh nak tengok gambo bertunang ek?
jap ekkkk.

jap...

jap laaa. sabo sketttt.

okeh. nahhh...

wekkk...
nih majlis engagement adik aku, jujue lor. hehe.

4 comments:

erkies said...

congrats!













eh.. adik yg bertunang rupenye

✿nkara✿ said...

hehehe...

rating dah semakin naik.
27 persen. =)

~ eMaSuSiLa ~ said...

erks la punya keje ni..

✿nkara✿ said...

sila jangan jeles ok.