Wednesday, March 17, 2010

baby Rayyan

musim beranak kembali lagi.
jangan risau ok, bukan aku yang beranak tapi opismate aku.
aku ni bukankan nak beranak, nak kawen pon tak lagi. bila la agaknya ye? eh tunggu je laaa.

tahun ni aku noticed ramai yang dapat anak lelaki. betul tak?
mengikut statistik tidak rasmi aku, kebanyakan opismate yang dah beranak mahupun belum beranak, maksudnya yang tengah mengandung, kebarangkalian mendapat anak lelaki adalah amat tinggi. walaupon time scan tak nampak 'bird', janganlah mentaruk harapan tinggi anda bakal mendapat anak girl. baby sekarang dah pandai nak bagi surprise kat mak bapak. mereka memiliki perahsaan kemaluan yang amat tinggi. tu sebab dorang kepit. tanak bagi doktor nampak dorang punye 'bird' kot. wallahualam.

last week, opismate aku, Ada selamat melahirkan baby boy bernama Mohd Rayyan (nama bapak dia aku lupa) di hospital putrajaya. actually, Emmy yang mengajak tengok, kalo ikutkan aku takdenye aku nak jejak kalo bukan aku yang beranak. boleh macam tu? hehe.

Ada sedang menceritakan detik-detik melahirkan baby Rayyan secara normal dengan berat 3.95kg. boleh imagine tak tang bawah koyak tahap berapa? ngeri okkkk.
punya kembang aku nengok si Ada ni. adakah aku bakal menjadi sedemikian rupa? ohhh.
aku dengan Ada ni sama saiz je. harapan itu adalah amat tinggi sekali. ok titik.

baby Rayyan yang kecik-kecik lagi telah mentunjukkan aksi romeo beliau.
hanya pompuan bertetek bes0 saja dia nak. siap tido lena lagi okkkk. sapa yang kerempeng memang dia bantai melalak. memang peel budak zaman sekarang agaknya.

kalo dah namanya mak-mak orang melawat orang beranak, isu yang dibincangkan berkisar mengenai sakit beranak, induce, inci, bla bla bla... yang aku pon kureng pasti apekebendajadah tersebut. so aku memang tak amik port. kalo boleh lepas nampak mak dengan baby sihat terus balik.

sebelom balik kena la amik berkat. hehe.
nampak tak baby Rayyan tengah lena tido? tetek aku beso la tu. wakakakakaaaaa...

No comments: