Monday, February 8, 2010

good work

"The best preparation for good work tomorrow is do good work today" - Elbert Hubbard

aku skip perhimpunan bulanan bersama menteri today. malas dowh. lagipon dah cukup krem dalam dewan tu. dah cukup ramai. kalo ilang sorang takda menteri perasan pon.

pakai baju and handbag baru today. hehe. malu. saja nak amik aura hari isnin. baju plak transferen plak tu. memang aku tak kuar bilik la nampaknya. dah tau malu tapi nak jugak pakai. apa la minah nih.

lately rasa tak sabar nak balik kampung. hari nih baru nak apply cuti. nak amik 2 hari ke sehari je ek? bulan lepas aku dah amik 3 hari. suppose sebulan cuma 2 hari je boleh cuti. bos dah approve, gua cuti je la kan.

ishhhhh laparnya. nak bukak bekal jap. ye bekal ok. kesian kat nasik dalam periuk tu. memanggil-manggil namaku untuk dibawak ke opis. (alasan baek punye)

nom... nom... nom...
eh jemput makan ye.

2 comments:

erkies said...

jemput jemput.. nom nom nom..

✿nkara✿ said...

nom nom nom 2/hari...
pagi dan petang only