Tuesday, January 19, 2010

kata orang...

malam tadi tengah tergolek depan tv tengok supernatural layan baca majalah wanita. ye majalah wanita. bukan majalah remaja. haruslah aku sedar diri ok. best gak layan wanita ni, banyak citer-citer orang dah kawen. hehe.

layan punya layan ternampak satu artikel kecik.

gamba nih aku sendri taruk. sila baca bawah ni.

cantik di hati:

wanita pada umur 20-an mengancam, 30-an bermacam-macam, 40-an terancam, 50-an diancam, 60-an tak boleh nak cam. tapi tak kisahlah, walau berapa umur anda, pastikan setiap masa yang dilalui dimanfaatkan dengan sebaik mungkin, jangan lepaskan peluang untuk menjadi yang terbaik. walaupun di dalam kepala kaum wanita ada kekurangan, tetapi dalam hati mereka ada kelebihan.

apakah maksud ayat tersebut? sila huraikan.

adakah aku tergolong dalam golongan mengancam atau bermacam-macam? tahun ni still mengancam (feewit), tahun depan bermacam-macam (duh).

No comments: