Friday, December 25, 2009

ho ho ho merry x'mas!

malam tadi gerak ke melaka dari putrajaya dalam pukul 10 lebih. tu pun lepas adegan mencari kak ina yang sesat kat putrajaya masa nak carik umah aku kt presint 17. gila hangin aku carik dorang nih. aku suruh stay kat mana-mana tempat, nanti aku amik... degil okkk. kunun-kunun terer carik umah aku dengan memfollow signboard... last-last sesat...

highway ok je malam tadi... kat r&r seremban ramai gak yang lepak berehat. time-time cuti camni memang jalan menhala ke selatan agak sibuk. nak plak aku yang kena bawak sebab abang ipar aku dah ngantuk. padahal time tu aku baru ingat nak lelap lepas makan ketiaw goreng kat r&r tu tadi. sampai kat umah kak eya pukul 1.30 pagi then tido...

pagi nih takda plan kemana-mana lagi. kak eya pon keje skang nih. so maybe besok kot baru nak pusing-pusing melaka. nak masak jap... besok update lagi. ciao...

merry x'mas!

No comments: