Wednesday, September 2, 2009

♪♫。゚Menu Single゚。♫♪

hari nih teringin lak nak masak-masak.
dah boring asik beli je, asik-asik makan benda yang sama.
naik muak lak tekak aku.
tadi pukul 5.o2 pm aku dah cabut. takut jem...
kang tak pasal-pasal kurang pahala aku maki-hamun dalam jem.
sblom balik umah, singah kedai runcit jap beli barang.
tau-tau je la kan, wanita berkerjaya dan single amat kurang ke dapur.
so bahan-bahan mentah memang takda stok.

nih la air tangan susah payah aku masak untuk berbuka tadi.
menu simple dan sket bercirikan diet sihat. hehe.
masak banyak-banyak bukan ada sapa nak makan.
kang aku jugak yang tukang perabih. so better masak sket jek.
aku dah turun 4kg tau. dari 66kg to 62kg skang.
wahhh... sila kagum ok.
tolong jangan cakap yang turun sebab kurang air bukan lemak.
aku taknak amik kisah. janji turuuuunnnnn...

lupe nak intro menu mabeles aku tadi.
air oren sunquick.
sambal tumis tempoyak, peberet aku nih.
saja masak lebih sket buat stok besok. nyum nyum...
pastu goreng karot dengan kacang buncis,
and then nasi, ikan goreng dengan sebijik kurma.

sedappp... errr

No comments: