Friday, August 28, 2009

♪♫。゚Menu Mentedarah゚。♫♪

bulan posa nih nafsu makan bukan main up lagi.
nak-nak lak beginner macam aku. beginner la sangat. hehe.
skalo ikutkan nafsu mentedarah aku nih, macam-macam aku nak bedal.
dan-dan la ingat nak makan nasik kerabu la tapiii... without budu ok.
kalo taruk tempoyak takpa. teman ni kan orang perakkk...
pastu nak apam balik la... roti john warisan la... haih.

at last, ajak linda makan kenny rogers roaster.
pegi lepas time berbuka sebab aku tak daya nak cop-cop tempat.
pastu nak makan laju-laju sebab nak solat maghrib plak.
lagi aku tak koser ok.

gambar snap sendiri takda. tak sempat sebab lapo sangat.
so tadi aku jenuh men-google sambil telan air liur,
sambil perot krek krok krek krok.
kome nengok la hapa yang aku mentedarah time berbuka semalam.

nih aku punye. lemon tea without ais ok.
untuk mengelakkan perot aku semakin membuncit.
ayam bukan seko macam gambar tu, kitorang order quarter meal.
kat website krr takda gambar quarter so aku amik gambar family meal.

yang nih linda punye.
quarter meal jugak dengan mango magic yogurt iced blends.
tak daya aku nak minum iced blended dia. sejuk gilo...

mulut kena cuci dengan home-made muffin.

so ape menu berbuka hari nih?
teringin nak yang ni plak la....

secret recipe's chocolate indulgence! ;D

dah dahhh... blah cepat.

No comments: