Thursday, August 13, 2009

♪♫。゚Kiki Da' Noty゚。♫♪

aku nih kalo ikutkan tak suka sangat dengan kucing.
takat nak bagi makan boleh la skit-skit, nak manja-manja sory.
kalo kat kampung, yang rajin membelai kucing slalunya ayah dengan juju.
yang tukang basuh taik kalo berak merata ngan bagi makan slalunya mak.
tugas akan diambil alih kalo juju ada kat umah.

tapi sejak encik mj bela kiki nih, tetiba hati kebinatangan aku mengebu-gebu.
asal encik mj call je, aku mesti tnya, "kiki watpe?","kiki dah makan?"
wajib kena tanya. =D

(source: mms)
(source: mms)
(source: mms)

seminggu aku kena jadik mak angkat kiki.
encik mj kena pegi outstation merangkap balik kampung kat utara.

buat muka boring.

kepala ben10 tu je ada aku nak bagi kiki main.

Pantang nampak beg mesti dia nak sibuk masuk.
paling dia suka time aku lipat kain, time tu lagi sakan dia kacau.

2 - 3 hari nih tuan tanah kedaung takda.
dia pegi jalan-jalan ada makna kat melaka.

2 comments:

jujues said...

windunye anak rimau ni..nnt da bwk lik kg siap la ko kiki.
p/s:ubat kutu jgn lupe bli..hua2

✿nkara✿ said...

jujues,

tak pasan ada komen ko...haha
raya aku dah bawak kiki.
malam sampi kl kiki muntah-muntah.
mabuk naik kete kot.