Monday, July 6, 2009

♪♫。゚Doghoyan゚。♫♪

next day mau pegi joging lagi.
kalo ikutkan incik mj, hari hari kemaruk nak berjoging.
sblom joging plan nak carik doghoyan=durian dulu.
wahhh...bestnye. lama dah tak makan durian.
erkkk... aritu kat umah kak eya bukan dah makan ke?
itu sket... buat taik gigi pun tak sempat.

kami pusing pusing kat area seri kembangan dulu.
ada tapi mamat jual tu kerek. so kami blah.
pusing plak area mardi sebab semalam macam ada flea market.
tapi hati pecah, ahad petang takda. petang sabtu dengan pagi ahad saja ada.
then pusing area putrajaya. tak jumpa langsung lori jual durian.
pusing pusing bangi. jumpa! bli sebijik je.

mula nak lepak dekat paya indah wetland but ada problem.
trus pegi taman putra perdana plak. tepi shangri-la putrajaya.
punya la jauh nak cari port tapi makan dalam kete jugak.
apedaaa...

sekilo rm7. sebijik nih harge dia rm10. mahal okek.
aku makan sorang je durian nih. nape kalo sket rasa sedap ha?
dia takyah makan banyak, besok opis dia ada kenduri durian.

sebelum
ngam nyum nyam...

selepas
aku mau lagiiiiii......

makan punya makan dah 6.30pm. joging terpaksa dikenselkan.
eh, durian panas kan? kira exercise jugak la nih.
pembakaran dalam perot.
exercise macam nih la yang aku sukaaaaaa....

hari minggu yang agak rajin.
mentukar bedsheet baru yang ter-beli di avon.
my melody comforter baru yang ter-pow di skudai.
time kaceh kak eya. hehe.

dah habis... :9

4 comments:

sumijelly said...

br 2 hari lepas aku makan 2 biji durian..
aku sorang lak tu yg makan..
alki aku x moh.......
hahaha.....

wah..bedsheet baru nampak, boleh arr tumpang tido yek yatt...

✿nkara✿ said...

ko nak tumpang tido????
tidakkkkkkkk....
aku nak yg blainan jantina saje...
huhu

sumijelly said...

hampes jer jawapan ko yek..
anak kau tetiga lelaki tau..
ko x moh kene apit ker??
wakakaka...........

✿nkara✿ said...

kasik beso kalu baru buleh..
kuakuakua