Tuesday, June 16, 2009

♪♫。゚Happy Curtain゚。♫♪

hari minggu lepas, aku dok umah je. takda dating pun.
mahu mentambah rindu jadi semakin banyak. hehe.
hujan turun lepas baju kering disidai. nasib baik.
nak turun banyak pun takpa. boleh berhibernasi sepanjang hari.

masa kat muar, ada terbeli secara tersengaja benda macam di atas.
sikit punya lama okek pusing2 dalam tu tapi ini je yang aku beli.

asal ujan je astro macam %$*&^@
duit aku ko nak. siaran takda. shhhhssshhhiiittttt!
ok ok...marah jangan lama2. sambung balik.
letakkan leaf stiker pada setiap ichigo. begini la rupenya...

ichigo yang belum menjadi langsir.

nyesal lak beli sikit. curtain tak berape menjadi la.
takpa. nanti nak carik lagi kat living cabin. tapi kat mana ye?

kejap lagi nak terbang ke langkawi. aku keje okek. bukan berlibur hibur.
1st time nak naik airasia. taktau apa rasa. macam mas jugak ke?
tetttt...tunggu nanti aku citer.

nota gedik (ala2 jannah..hehe) :
sesapa yang pagi2 dah buat aku little bit sad tu pelissss la okek.
bukan aku nak kedekkk...tapi ko yang cepat mengassume.
pelisss la okek...benda macam tu pun nak terasa.
aku takda masa terluang nak melayan.
aku nak blah naik kapal terobang...

3 comments:

jay said...

kak yat asik terbang jer kan?nih yg aku jeles..mintak tukau ka NRE leh..jgn sentap2 tau..libing kabin tuh kat alamanda bkn ade ker?

sumijelly said...

sapa yang buat ko tersentap nie yat??
huhuhu........

✿nkara✿ said...

im bek! (ni bukan mengembek ye)

sumi...
aku maleh nak ingat aku terrrsentap ngan sapa. aku maafkan dia.astagfirullahalazimmmm... (balik kursus bina insan la katekan..hehe)

jay...
ade ke libing kabin kat alamanda? belah mane? maklum la akakkkk lame tak membuat rondaan...kuikuikui