Friday, May 15, 2009

♪♫。゚Dewan Baiduri゚。♫♪

date : 17 april 2009
time : 9.00am
venue : dewan baiduri

seperti biasa entry adalah berciri kisah2 lampau dan sedikit2.
baru ada masa walaupun aku tau ada yang kata,
"eleh...citer basi pun nak taruk jugak"
haluuu! buleh aku tau nih blog sape? aku kan? so sadapppp...
salah satu dan juga banyak sebab napa aku nak meletakkan jugak kisah2 lampau nih sebab nanti aku buleh gelak sorang2 mahupun beramai2.
bila terkenang2 balik masa tu.cewah.

sebelum taklimat mula. haruslah bergambar secara beramai2 terlebih dahulu.
ayat skema.cukup.
time nih aku selaku model kursus agak tergugat.
masing2 dah mentunjukkan ciri2 nak mensingkirkan aku.
dalam nih tak nampak sangat.
sebab aku letak gambar aku je yang banyak. kui kui kui

semasa taklimat.
masih lagi mentunjukkan ciri2 tekun.
sila abaikan jari di dagu tersebut.
nampak tak budak baju ijau tu?
tersengih kan?
"sue! ko over okek. aku ajar sikit2 ko lawan tokei ek?"

lepas amik baju. baju dan track adalah bersaiz M.
saja je nak bagitau aku masih lagi,
M=MUAT, MANTAP, MULAT, MANJA...BLA BLA BLA
hak hak tuihhhh

sebelum naik bas haruslah men-isi perut dulu okek
karang pitam sape nak angkat?
ingat baju M ringan ke? berat dah 66kg la.
ah, tershasul sudah. gagaga

nanti episod seterusnya ye.
kua kua kuaaaa

No comments: