Monday, May 25, 2009

♪♫。゚Carboot Sale゚。♫♪

semalam, ahad aku ajak mr. mj pegi carboot sale kat stadium shah alam.
mula2 ingat tak nak pegi. kunun2 nak mengada2 merajuk.
gila what? mana boleh tak detim!
nanti rindu okek. ;)

macam biasa. cuaca dalam keadaan amat panas.
aku memang tak suka pakai long sleeve shirt nih rasa amat terbakar.
lain kali kena pakai la.
kalo tak abis la kulit aku kehilangan kecerahan semulajadi.

tengah2 syok mencarikan makanan untuk perut,
nampak ada orang tengah buat rakaman.
rakaman apa aku tak la tau. tapi rasanya macam rancangan masak2 je.
nampak la sheila rusly dengan adi putra.
sheila rusly jadi hos masak2. yang adi putra tu aku tak tau.
eh, betul ke nama dia adi putra?
tak la hensem sangat. mekap kasik lebihhh. tak caya. korang tengok ni.

kualiti gambar kurang memuaskan.
aku sorang je sibuk amik gambar. orang lain rileks je.
adakah terserlah kejakunanku?

paling dekat boleh aku amik.
pandai2 la klik kasik besar ye.

time panas2 nak balik tu. aku teringin pulak nak beli tudung syria.
masa mula2 datang dah nampak dah.
tapi tak terbuka lagi hati nak beli. last2 takut kempunan aku rembat 2 helai.
mr. mj kata ok je... takut aku kecik ati la tu. kan? kan?

kaler orange+brown.
ada macam macik bibik ke?

kaler purple. akak jual tu kata la.

so apa kata survey?
O.K or K.O?

No comments: