Monday, May 18, 2009

♪♫。゚Bola Jaring゚。♫♪

misi mengkuruskan badan diteruskan lagi.
kali nih nak citer pasal main bola jaring pulak.
kisah lampau sila ketepi dulu. bagi can slot kesihatan plak.

minggu lepas kitorang dah start praktis netball.
hari rabu dan khamis saja. pukul 5.30pm - 7.00pm.
padang tepi sekolah presint 16.
kalo ikutkan semangat membara aku memang nak je tiap hari.
tapi melampau la pulak kan?
mak2 orang mesti tibai kaw2 aku dulu.

sesi pemanasan.
masuk ke tak belakang citer.
janji gaya ada.

nampak tak? tak nampak? buta ke?
masuk la tu. agaknya la.

aku pun kurang pasti apa sebenarnya yang aku buat.
nak jadi supergirl kot. superwoman taknak.

"apa yang korang dok perati?"

semangat okek. naik basikal k.effa pulak.
eksyen kasi lebeyyy.

ingat aku nak letak gambar cantik je ke?
gambar buruk pun aku bedal jugak.

2 comments:

jay said...

fiuhh mmg burok..huhu..aku ingat sape ler tadik..nih yg aku jeles nih nanti aku sorg jele jadik peti ais ..kak yat jgn le senam kuat2 sangat!!!!

✿nkara✿ said...

jannah,

hikhikhik...
td aku baru lepas erobik.
beshhh2...
kena cepat kurus nak bagi ko jeles.